2012. szeptember 23., vasárnap

Paella, 270kcal/adag




Az olajon jól megforgatom a hagymát, beledobom a rizst és fűszerezem (só, bors, vegeta, sáfrány, bazsalikom, rozmaring, babérlevél, fokhagyma és pirospaprika), kicsit összepirítom őket. felöntöm vízzel (nem volt se leveskockám, se alaplevem), hogy jól ellepje, összekockázom a paradicsomot apróra és hozzáadom a többihez. 15-20 percig főhet nyugodtan, mikor már majdnem puha hozzádobom a fagyasztott borsót és a tenger gyümölcseit,  még 5 percig főzöm, összevágok egy nagy csokor petrezselymet, 2-3 gerezd fokhagymával és rászóróm, kész!

Tálaláskor megbolondítottam egy kevés parmezánnal és olívával, a felét sem ettük meg, nem azért mert nem volt finom ( mi az hogy, nagyon is :))), hanem azért mert nagyon laktó volt :)

Rengeteg féle variáció van, én abból dobtam össze amit itthon találtam (gyanítom Spanyolországban sincs ez másképp), még mehetett volna bele csirkehús, csorizo , paprika ( de nem szeretem a főtt paprikát)

Szerintem egészséges, laktató és a diétával is összefér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése